Verzending
Verzendkosten slechts €6,95
Bestellingen die voor 16.00 uur worden gedaan, worden de dag erna bij BPOST aangeboden. Normaal gesproken heeft u deze de dag daarnana in huis. In 99% van de gevallen gaat dit goed, maar soms doet BPost er net iets langer over. Hier kunnen wij helaas niks aan doen. De pakketjes zijn met Track en Trace altijd te volgen. Wilt u er zeker van zijn dat u uw versiering op tijd in huis heeft, bestel dan tijdig en neem geen risico!
Wat zijn de verzendkosten?
We berekenen over onze producten een bijdrage van €6,95 aan verzendkosten, ongeacht de grootte of gewicht van het product.
Met welke logistieke partners werken jullie samen?
De verzending in België zal worden verzorgd door De Post (in Nederland PostNL). Deze partij blijkt de snelste en meest betrouwbare in haar levering. Deze beschikt over een trackingsysteem op zijn homepage. Met de overdracht van uw bestelling aan de pakketdienst, krijgt u van ons een e-mail met uw tracking nummer. Zo kunt u dus altijd informeren naar de huidige status van uw bestelling.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling heb ontvangen?
Heelveelfeest bezorgt je bestelling binnen Nederlands op de onderstaande dagen:
Bestel voor 16.00 uur op: | 1e bezorging op: | Niet thuis? 2e bezorging op: |
Maandag | Woensdag | Donderdag |
Dinsdag | Donderdag | Vrijdag |
Woensdag | Vrijdag | Maandag |
Donderdag | Maandag | Dinsdag |
Vrijdag | Maandag | Dinsdag |
Zaterdag | Dinsdag | Woensdag |
Zondag | Dinsdag | Woensdag |
Voor Belgie komen hier maximaal 2 dagen bij.
Waar is mijn pakket op dit moment?
Maak gebruik van de toegezonden informatie om te zien waar uw pakket zich op dit moment bevindt. De ochtend na overdracht aan de pakketdienst, krijgt u van ons een e-mail met uw trackingnummer. Op deze manier bent u op de hoogte van de huidige status van de levering. Elke pakketdienst biedt op zijn homepage een systeem aan voor tracking. Heeft u verdere vragen, stuur ons dan een e-mail naar sonja@mlwebshops.nl , of bel ons op 0031 6-24433930.
Het artikel is niet aangekomen - wat nu?
Is het pakket na enkele dagen nog steeds niet bij u afgeleverd en is het ook niet afgeleverd bij de buren? Dan verzoeken wij u in dit geval contact met ons op te nemen met onze klantenservice zodat we uw pakket kunnen opsporen. Stuur hiervoor een e-mail naar sonja@mlwebshops.nl , of bel ons op 0031 6-24433930.
Hoe zend ik een pakketje retour?
U kunt binnen 14 dagen, zonder opgaaf van redenen, uw pakketje retour zenden. U krijgt dan uiterlijk binnen 30 dagen het bedrag van uw bestelling retour. Zie ook onze algemene voorwaarden. U betaalt altijd zelf de kosten van de retourzending, ongeacht de reden van retourneren. U kunt het pakketje in de originele verpakking (of een andere stevige doos) zenden naar:
MLwebshops
Annastraat 39
6161GW Geleen (Nederland)